субота, 25 квітня 2020 р.


Дистанційне навчання

Завдання на VI тиждень
( 27.04. - 30.04.)


5 класУкраїнська література

29.04.

Григір Тютюнник. Коротко про письменника." Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів- природи і людини, зображені в оповіданні.

Прочитати стор. 215-221 підручника.
Дати письмову  відповідь на
7 та  11 запитання  підручника  (стор. 222)

30.04.

Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.Гідна поведінка Олеся як позиція особистості

Прочитати оповідання " Дивак".
Дати письмову відповідь на 12 та 10 питання підручника ( стор. 222).

6 клас

Українська література

27.04.Клим Джура- рятівник світу.Його друзі й вороги.Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

Охарактеризувати образ Клима Джури через його вчинки у вигляді твору на тему " Шлях Клима від боягуза до супергероя" (письмово).

29.04.

Контрольна робота. Письмовий твір.

Виконати контрольну роботу. 
Письмовий твір" Безсмертя і добро, вічність і краса- основа життя людини на землі" ( за вивченими  творами Всеволода Нестайка  " Тореадори з Васюківки ", Ярослава Стельмаха " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", Лесі Ворониної" Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9")

7 клас

Українська мова

28.04.

Написання сполучників разом та окремо

Опрацювати § 47 (вивчити правила).
Виконати вправи 497, 498.

29.04.

ЗМ. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму ( за простим планом)

Тема 2 ( стор. 212 підручника).
Виконати вправу 590 (скласти простий план, визначити тему та  основну думку), записати в зошит.

30.04.

Розрізнення сполучників й однозвучних слів.Синонімічні й антонімічні сполучники.

Опрацювати § 47 ( вивчити правила). Виконати вправу 504. Скласти пам'ятку "Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками ( проте- про те, зате-за те, якби-як би та ін.)"

8 клас

Українська література

28.04.

Юрій Винничук. Стисло про письменника." Місце для дракона"- повість - казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"

Опрацювати стор. 187-194 підручника.
Відповісти письмово на запитання 4,7, 9 підручника (стор. 195).

30.04.

Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви

Прочитати стор.196-206  підручника.
Зробити ідейно- художній аналіз твору ( письмово).
Переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=hBQ8U-A2LUU

9 клас

Українська література

28.04.

П.Куліш- відомий письменник,перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.Вплив Куліша ідей європейського просвітництва.

Опрацювати стор. 250-254 підручника (записати конспект).
Читати роман П.Куліша " Чорна рада".

30.04.

" Чорна рада"- перший україномовний історичний роман-хроніка.Походження його назви.Історична основа й авторська уява, романтичність стилю.Динамічний інтригуючий сюжет.
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман

Читати роман П.Куліша " Чорна рада".
Зробити паспорт твору ( письмово).Виписати визначення " роман - хроніка"," історичний роман".


10 клас

Українська мова

27.04.

Особливості кличного відмінка. Творення і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові

Опрацювати § 45,46 (вивчити правила).
Виконати вправи 411,418.

29.04.

Закінчення іменників III відміни в орудному відмінку

Опрацювати § 40 ( вивчити правила).Виконати вправу374( письмово).
Виконати тест за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=525415

11 клас

Українська мова

27.04.

ЗМ.Доповідь для участі в лінгвістичній конференції.Добірка запитань до відео-, прес-конференції.
ЗМ. Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту

Опрацювати тему 37 підручника на стор. 201-204.
Уявити собі,що ви є учасником лінгвістичної конференції.Тому вам необхідно підготувати 6-8  важливих запитань з відповідної теми до відео-, прес-конференції 

( письмово).

28.04.

Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні , складноскорочені слова, способи їх творення та написання

Опрацювати § 61 ( теоретичний матеріал за кодом у підручнику на стор.235). 
Виконати вправи 650, 651.

29.04.

Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова

Опрацювати § 69,70 (теоретичний матеріал за кодом на стор. 251 та 253).
Виконати вправи 737 , 744.
Завдання з даної теми" Дієслово" опрацювати за тестами  ЗНО  (О.М. Авраменко, М.Б.Блажко Українська мова та література: Довідник.Завдання в тестовій формі: I частина).

30.04.

Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий і дієприслівниковий звороти

Опрацювати § 71 і 72 (теоретичний матеріал за кодом на стор. 254 та 255).
Виконати вправи 755 , 763.
Завдання з даної теми" Дієприкметник" і " Дієприслівник" опрацювати за тестами  ЗНО  (О.М. Авраменко, М.Б.Блажко Українська мова та література: Довідник.Завдання в тестовій формі: I частина).

Немає коментарів:

Дописати коментар