Дистанційне навчання
Завдання на VI тиждень
( 27.04. - 30.04.)
5 класУкраїнська література
29.04.
Григір Тютюнник. Коротко про письменника." Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів- природи і людини, зображені в оповіданні.
Прочитати стор. 215-221 підручника.
Дати письмову відповідь на
7 та 11 запитання підручника (стор. 222)
30.04.
Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти.Гідна поведінка Олеся як позиція особистості
Прочитати оповідання " Дивак".
Дати письмову відповідь на 12 та 10 питання підручника ( стор. 222).
6 клас
Українська література
27.04.Клим Джура- рятівник світу.Його друзі й вороги.Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
Охарактеризувати образ Клима Джури через його вчинки у вигляді твору на тему " Шлях Клима від боягуза до супергероя" (письмово).
29.04.
Контрольна робота. Письмовий твір.
Виконати контрольну роботу.
Письмовий твір" Безсмертя і добро, вічність і краса- основа життя людини на землі" ( за вивченими творами Всеволода Нестайка " Тореадори з Васюківки ", Ярослава Стельмаха " Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера", Лесі Ворониної" Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку №9")
7 клас
Українська мова
28.04.
Написання сполучників разом та окремо
Опрацювати § 47 (вивчити правила).
Виконати вправи 497, 498.
29.04.
ЗМ. Докладний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму ( за простим планом)
Тема 2 ( стор. 212 підручника).
Виконати вправу 590 (скласти простий план, визначити тему та основну думку), записати в зошит.
30.04.
Розрізнення сполучників й однозвучних слів.Синонімічні й антонімічні сполучники.
Опрацювати § 47 ( вивчити правила). Виконати вправу 504. Скласти пам'ятку "Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками ( проте- про те, зате-за те, якби-як би та ін.)"
8 клас
Українська література
28.04.
Юрій Винничук. Стисло про письменника." Місце для дракона"- повість - казка про сучасний світ, у якому й досі живуть "драконячі закони"
Опрацювати стор. 187-194 підручника.
Відповісти письмово на запитання 4,7, 9 підручника (стор. 195).
30.04.
Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Прочитати стор.196-206 підручника.
Зробити ідейно- художній аналіз твору ( письмово).
Переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=hBQ8U-A2LUU
9 клас
Українська література
28.04.
П.Куліш- відомий письменник,перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.Вплив Куліша ідей європейського просвітництва.
Опрацювати стор. 250-254 підручника (записати конспект).
Читати роман П.Куліша " Чорна рада".
30.04.
" Чорна рада"- перший україномовний історичний роман-хроніка.Походження його назви.Історична основа й авторська уява, романтичність стилю.Динамічний інтригуючий сюжет.
ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман
Читати роман П.Куліша " Чорна рада".
Зробити паспорт твору ( письмово).Виписати визначення " роман - хроніка"," історичний роман".
10 клас
Українська мова
27.04.
Особливості кличного відмінка. Творення і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові
Опрацювати § 45,46 (вивчити правила).
Виконати вправи 411,418.
29.04.
Закінчення іменників III відміни в орудному відмінку
Опрацювати § 40 ( вивчити правила).Виконати вправу374( письмово).
Виконати тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=525415
11 клас
Українська мова
27.04.
ЗМ.Доповідь для участі в лінгвістичній конференції.Добірка запитань до відео-, прес-конференції.
ЗМ. Формування культури публіцистичного мовлення: способи привернення уваги, принципи побудови, засоби структурування тексту
Опрацювати тему 37 підручника на стор. 201-204.
Уявити собі,що ви є учасником лінгвістичної конференції.Тому вам необхідно підготувати 6-8 важливих запитань з відповідної теми до відео-, прес-конференції
( письмово).
28.04.
Основні способи творення дієслів, прислівників. Складні , складноскорочені слова, способи їх творення та написання
Опрацювати § 61 ( теоретичний матеріал за кодом у підручнику на стор.235).
Виконати вправи 650, 651.
29.04.
Види, часи, способи дієслів. Особові, родові, числові форми дієслів, їх творення. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова
Опрацювати § 69,70 (теоретичний матеріал за кодом на стор. 251 та 253).
Виконати вправи 737 , 744.
Завдання з даної теми" Дієслово" опрацювати за тестами ЗНО (О.М. Авраменко, М.Б.Блажко Українська мова та література: Довідник.Завдання в тестовій формі: I частина).
30.04.
Творення і правопис дієприкметників і дієприслівників. Дієприкметниковий і дієприслівниковий звороти
Опрацювати § 71 і 72 (теоретичний матеріал за кодом на стор. 254 та 255).
Виконати вправи 755 , 763.
Завдання з даної теми" Дієприкметник" і " Дієприслівник" опрацювати за тестами ЗНО (О.М. Авраменко, М.Б.Блажко Українська мова та література: Довідник.Завдання в тестовій формі: I частина).
Немає коментарів:
Дописати коментар